Karta Seniora Ziemi Milickiej

Karta Seniora Ziemi Milickiej

Data publikacji:

Karta Seniora Ziemi Milickiej wydawana jest w ramach Programu Karta Seniora Ziemi Milickiej. Głównym celem programu jest wzmocnienie aktywności społecznej oraz wsparcie osób powyżej 60 roku życia zamieszkujących teren powiatu Milickiego poprzez stworzenie systemu ulg, promocji i zwolnień.
Warunkiem uzyskania Karty jest złożenie wniosku w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Cieszkowie ul. Gen. Wł. Sikorskiego 45, 56-330 Cieszków oraz okazanie aktualnego dokumentu potwierdzającego tożsamość i wiek osoby (dowód osobisty, prawo jazdy, paszport). Wnioski można pobrać w formie papierowej w siedzibie Ośrodka lub w formie elektronicznej do wydruku (załącznik poniżej). Karta zostanie wydana po weryfikacji wniosku, nie później niż w terminie 30 dni po jego złożeniu.
Kartę wnioskodawca może odebrać tylko osobiście, lub w sytuacjach wyjątkowych osoba pełnoletnia posiadająca pisemne upoważnienie. Przy odbiorze karty uprawniony, otrzymuje w wersji papierowej aktualną informację o przysługujących ulgach, promocjach i zwolnieniach oferowanych przez Partnerów Programu. Katalog w formie elektronicznej - załącznik poniżej. W przypadku zgubienia zniszczenia karty, wnioskodawca zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia o tym fakcie Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszkowie i wystąpienia z wnioskiem o wydanie duplikatu tej karty.
W przypadku znalezienia karty, zwrot należy kierować na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszkowie ul. Gen. Wł. Sikorskiego 45, 56-330 Cieszków.
Karta ważna jest wraz z dokumentem potwierdzającym tożsamość Uprawnionego . Karta wydawana jest bezterminowo.


Wniosek o przyznanie Karty Seniora Ziemi Milickiej

Rejestr partnerów - Karta Seniora Ziemi Milickiej (stan na 02.12.2020r.)

Aktualne informacje dostępne są na stronie: https://gopscieszkow.naszbip.pl/