Webinarium CEDUR „Bezpieczny senior - jak nie dać się oszukać w Internecie”, 22 stycznia 2024 roku
Dla kogo
Webinarium (spotkanie online) jest skierowane do seniorów (oraz ich opiekunów), aby zwiększyć świadomość i uwrażliwić tę grupę społeczną jako szczególnie narażoną na działania cyberprzestępców.
Cel
Data i harmonogram czasowy
22 stycznia 2024 roku od 17:00 do 18:30.
Logowanie uczestników na webinarium rozpocznie się od 16:30.
Zgłoszenia
Rejestracja na webinarium odbywa się online, tj. poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy.
W webinarium można uczestniczyć zarówno samodzielnie, jak i grupowo (za pośrednictwem domów seniora, klubów seniora, domów pomocy społecznej, bibliotek itp.). W przypadku zgłoszeń grupowych wypełniając formularz rejestracyjny należy wskazać przybliżoną liczbę uczestników webinarium.
Organizator
Webinarium jest organizowane przez Urząd Komisji Nadzoru Finansowego w ramach projektu Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku – CEDUR, we współpracy z Komendą Główną Policji oraz Ministerstwem Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.
Informacje techniczne
W celu uczestnictwa w spotkaniu niezbędne jest stabilne łącze internetowe. W spotkaniu uczestniczyć można poprzez przeglądarkę internetową lub aplikację. Szczegółowe informacje techniczne zostaną przesłane po potwierdzeniu uczestnictwa oraz wysłaniu wiadomości z zaproszeniem na spotkanie.
Potwierdzenia uczestnictwa
Potwierdzenia uczestnictwa zostaną przesłane przed webinarium, a szczegółowe informacje techniczne zostaną przesłane po potwierdzeniu uczestnictwa oraz wysłaniu wiadomości z zaproszeniem na spotkanie.
Formularz zgłoszeniowy będzie dostępny do dnia, w którym odbędzie się webinarium. W przypadku zgłoszeń, które wpłyną w dniu wydarzenia potwierdzenia uczestnictwa będą przesyłane na bieżąco.